I´m back. :D BackToSchool Tag

Ahoj všichni. Dneska byl první školní den . Ti, co jsou školou povinni, jako já se museli vydat vstříc mučírnám :D. Mám tu pro vás BackToSchool Tag. Let´s do it




°1. Do jaké třídy jdeš?
                Jsem v šestce.

°2. Co jsi měla první den na sobě?
       Nějak nechápu ty holky, co se nějak nacpou do šatů. Já jsem si vzala černé džíny, vínové úzké tričko a černou mikinu. Ale pokud se někomu líbí růžová ať si jí nosí, ale ať ke mě neleze. Nikoho nezačnu odsuzovat, dokud si o to neřekne...

°3. Na co se na škole nejvíc těšíš a na co nejméně?
       Nejvíc se těším určitě na referáty, jelikož mám prý pestrou a bláznivou fantazii.  A nejméně na vstávání. Samotná škola se dá přežít.

°4. Kde bereš inspiraci na oblečení do školy?
         Že by ve skříni???

°5. Budeš mít batoh nebo kabelku?
          Kabelky nenosím, takže batoh.

°6. Jaké čtyři nekosmetické věci musíš mít s sebou do školy?
       Mobil a sluchátka. Hodně jídla. Hodně pití.

°7.  Jaké čtyři kosmetické věci musíš mít s sebou do školy?
       Hřeben. Lesk/rtěnka barvy, kterou jsem si dala ráno. Vlhčené ubrousky. Zrcátko.

°8. Jak vypadá tvůj batoh?
      Modrý, s dvěma hnědými  značkami. 

°9. Jaký je tvůj rychlý účes do školy? 
      Rychlý? Žádný. :DDD

°10.  Jaké oblečení nejraději nosíš?
         Něco pohodlnýho. Černá, modrá, rudá barva. Nic víc, nic míň.




Tak já doufám že se vám to líbilo. Jestli tenhle tag budete dělat nebo jste ho už dělali, hoďte mi odkaz dolů, jelikož mě to baví číst <3. díky za přečtení :D

Komentáře